.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیریت جدید شعب بانک تجارت مازندران

مراسم تودیع ایرج نیک اختر- مدیریت سابق شعب استان مازندران- ومعارفه ولی ا.. خدابخشی - مدیریت جدید شعب استان مازندران - با حضور زکی - مدیر امور استانها- و رحیمی - رییس اداره هماهنگی استانها- و هیئت همراه برگزار شد. 
به گزارش شمال نیوز در ابتدای این مراسم کلیپ" اشتیاق خدمت به روایت تصویر" که حاوی گزارش تصویری عملکرد نیک اختر در 3 سال خدمتش در مازندران بوده است، اکران شد. سپس نیک اختر ضمن خوشامدگویی به مسئولین و حاضرین از زحمات همکارن و همدلی آنها تقدیر نمود. وی همچنین از مدیریت محترم عامل - دکتر داوری- و دیگر مدیران ارشد که در این سه سال دست یاری به مازندران دادند، تشکر کرد.
نیک اختر اظهارداشت که موفقیتهای کسب شده در استان حاصل همدلی و تلاش بی شائبه همکاران در ستاد و شعب بوده و جا دارد از معاونین اداری و اجرایی استان و علی کی لانی معاون اجرایی سابق که زحمات بسیاری کشیدند تشکر کنیم.
در ادامه زکی - مدیر امور استانها- نیز سخنانی را در خصوص ضرورت انتقال از یک محیط به محیط دیگردر جهت پیشرفت کاری ایراد نمود. وی بر ایفای نقش مدیران در ایجاد تعامل بین مشتریان و پرسنل و مدیران بالادستی تاکید کرد. ارائه گزارش وضعیت کلی استان نیز توسط زکی صورت گرفت وازنیک اختر بعنوان یکی از مدیران برجسته و موفق بانک یاد نمود و تشکر مدیرعامل را از وی وپرسنل مازندران ابلاغ کرد.
بخش و دیگری از مراسم به سخنرانی رحیمی -رییس اداره هماهنگی استانها- اختصاص یافت. رحیمی یادآور شد که نباید در کوران موفقیتها غرق شویم چون رقبا روزبه روز بیشتر شده و ما باید برنامه ریزیهای درست و به روز داشته باشیم. وی همچنین افزود که مسئولین باید دیدگاه های جدید را به کلیه پرسنل ذیربط انتقال داده و در آنها نهادینه کنند. کنترل وضعیت تراکنشهای خدمات الکترونیکی توسط مسئولین شعب و متصدیان خدمات نوین از خواسته های رحیمی بود.
خدابخشی - مدیرشعب استان مازندران- نیز از اعتماد مدیران ارشد و انتصابش بعنوان مدیر شعب استان قدردانی نمود و اظهارکرد که امیدوار است به کمک همکاران مازندرانی بتواند پاسخگوی اعتماد مدیران باشد. وی در ادامه برای نیک اختر آرزوی موفقیت کرده و به معرفی رزومه کاری خود پرداخت.
در پایان مراسم لوح تبریکی به خدابخشی اعطا شد ولوح های تقدیر وهدایایی از سوی پرسنل استان (ستاد و شعب) به نیک اختر اهدا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.